SĂPTĂMÂNA DE INFORMARE / ATELIERE DE LUCRU „INFO WEEK – H2020”

Publicat: 06-12-2017 | Vizualizari:85

Academia de Studii Economice a Moldovei (ASEM) în parteneriat cu Centrul Proiecte Internaţionale al Academiei de Ştiinţe a Moldovei şi Reţeaua Punctelor Naţionale de Contact pentru Programul Cadru Orizont 2020, organizează Săptămâna de informare/Ateliere de lucru „Info Week – H2020”, care se va desfășura în perioada 11-15 decembrie 2017,  zilnic, începând cu ora 1000 până la ora 1200, în cadrul Academiei de Studii Economice a Moldovei (ASEM), Blocul F, sala 103.

...

Detalii ...

Masă rotundă: ”Starea şi perspectivele pregătirii tinerilor specialişti în informatică”

Publicat: 05-12-2017 | Vizualizari:58

În vederea adaptării programelor de studii la cererea și tendințele pieţei muncii, conducerea Facultății Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din cadrul ASEM a invitat reprezentanții mai multor companii, specializate în domeniu IT, la o masă rotundă cu genericul ”Starea şi perspectivele pregătirii de tineri specialişti în Informatică”.

Întâlnirea a avut loc pe 29 noiembrie cu scopul de a identifica problemele și lacunele pe care le întâmpină angajatorii în procesul de recr...

Detalii ...

PBLMD: Experienţe noi de învăţare pentru studenţii programului de studiu Business şi Administrare

Publicat: 01-12-2017 | Vizualizari:91

În cadrul proiectului PBLMD – ”Introducerea învăţării bazate pe probleme in Moldova: Spre consolidarea competitivităţii si şanselor de angajare ale studenţilor", finanţat de Uniunea Europeană în cadrul programului Erasmus+, studenţii programului de studii Business şi administrare (eng.-rom.), axat pe învăţarea pe bază de probleme (PBL), au avut ocazia, în perioada 20 - 27 noiembrie, să participe la modul de instruire „Project Idea Generation” ţinut de dl. Romeo Turcan, profesor la Universitat...

Detalii ...
În atenţia studenţilor anului I !

Repartizarea locurilor în căminele ASEM va avea loc pe data de 29 august 2017,  ora 10.00, după cum urmează:

Facultatea „Business şi Administrarea Afacerilor”, cu specialităţile: „Business şi Administrare”, „Achiziţii”, „Marketing şi logistică”, „Merceologie şi comerţ”; „Servicii hoteliere, turism și agrement”, „Tehnologia şi management în alimentaţia publică” – bloc A, biroul 407

Facultatea „Economie Generală şi Drept”, cu specialităţile „Economie Generală”, „Drept”, „Administraţie publică”, „Managementul resurselor umane”, „Asistenţă socială”, „Comunicare și relații cu publicul” – bloc A, biroul 610

Facultatea „Finanţe”, cu specialitatea „Finanţe şi Bănci” – bloc F, biroul 203

Facultatea „Contabilitate”, cu specialitatea „Contabilitate” – bloc C, biroul 302

Facultatea „Relaţii Economice Internaţionale”, cu specialitatea „Economie mondială şi Relaţii Economice Internaţionale” – bloc B, biroul 705

Facultatea „Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică”, cu specialităţile  „Cibernetică şi Informatică Economică”, „Informatică aplicată”, „Tehnologia informaţiei”, „Securitate Informaţională”, „Econometrie și Statistică Economică”, „Managementul Informației” – bloc B, biroul 404

Școala Masterală de Excelență în Economie și Business, cu toate programele de studii – bloc F, biroul 206

Comisia de admitere ASEM