SĂPTĂMÂNA DE INFORMARE / ATELIERE DE LUCRU „INFO WEEK – H2020”

Publicat: 06-12-2017 | Vizualizari:261

Academia de Studii Economice a Moldovei (ASEM) în parteneriat cu Centrul Proiecte Internaţionale al Academiei de Ştiinţe a Moldovei şi Reţeaua Punctelor Naţionale de Contact pentru Programul Cadru Orizont 2020, organizează Săptămâna de informare/Ateliere de lucru „Info Week – H2020”, care se va desfășura în perioada 11-15 decembrie 2017,  zilnic, începând cu ora 1000 până la ora 1200, în cadrul Academiei de Studii Economice a Moldovei (ASEM), Blocul F, sala 103.

...

Detalii ...

Masă rotundă: ”Starea şi perspectivele pregătirii tinerilor specialişti în informatică”

Publicat: 05-12-2017 | Vizualizari:196

În vederea adaptării programelor de studii la cererea și tendințele pieţei muncii, conducerea Facultății Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din cadrul ASEM a invitat reprezentanții mai multor companii, specializate în domeniu IT, la o masă rotundă cu genericul ”Starea şi perspectivele pregătirii de tineri specialişti în Informatică”.

Întâlnirea a avut loc pe 29 noiembrie cu scopul de a identifica problemele și lacunele pe care le întâmpină angajatorii în procesul de recr...

Detalii ...

PBLMD: Experienţe noi de învăţare pentru studenţii programului de studiu Business şi Administrare

Publicat: 01-12-2017 | Vizualizari:207

În cadrul proiectului PBLMD – ”Introducerea învăţării bazate pe probleme in Moldova: Spre consolidarea competitivităţii si şanselor de angajare ale studenţilor", finanţat de Uniunea Europeană în cadrul programului Erasmus+, studenţii programului de studii Business şi administrare (eng.-rom.), axat pe învăţarea pe bază de probleme (PBL), au avut ocazia, în perioada 20 - 27 noiembrie, să participe la modul de instruire „Project Idea Generation” ţinut de dl. Romeo Turcan, profesor la Universitat...

Detalii ...

Prin prezenta Vă informăm că sunt disponibile locuri pentru desfășurarea stagiilor de documentare la Academia de Studii Economice din București, România pentru semestrul II al anului academic 2017-2018.

În vederea demarării procedurilor de obținere a burselor din partea Ministerului Educației Naționale a României, Serviciul Relații Externe Vă roagă să vă exprimați interesul prin prezentarea unei cereri, în formă liberă, în care să fie indicată următoarea informație: numele, prenumele, postul, catedra, luna solicitată și angajamentul de respectare a următoarelor cerințe:

  • nu ați mai participat la astfel de stagii la ASE București în ultimii 3 ani;
  • sunteți dispuși să participați la acest stagiu pe întreaga perioadă de o lună;
  • nu veți modifica luna participării din moment ce aceasta a fost acceptată.

Vă rugăm cererile să fie semnate de șefii de catedră și depuse personal până la data de 10 noiembrie 2017, ora 16,00 la Serviciul relații externe, Bl. B, bir. 604.

Cererile depuse după termenul stabilit nu vor fi examinate.

Pentru detalii și informații suplementare, nu ezitați să ne contactați telefonic la num. 022 402 743 sau prin email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..